Ajankohtaista
Ajankohtaiset asiat kisoista ja muista.
Lauantaina Euroopan mestaruus!
Lauantaina 27.6 on 85-190 european youth speedway racing cup.
Tottakai olen osallistunut ja edustan siellä suomea numerolla 9.
Tämä tapahtuma on Ruotsin västervikissä.
Tapahtuma alkaa aamulla treeneillä ja sitten päivällä ajetaan.
Lähdemme huomenna aamulla Laivaan ja ollaan illalla ruotsissa.
Eskilstunan ja Mariestadin kisat ajettu!
Eskilstuna:
rata oli alussa todella kiukas ja vaikea
Koska rata oli vaikea ensimmäisen erän ekassapäässä osuin edessä olevan takapyörään ja kaaduin.
toisessa erässä 2p
kolmannessa erässä 1p
neljännessä erässä 0p
viimeisessä erässä 1p
Mariestad:
matkalla eskilstunasta mariestadiin haettiin Gerhardson motorilta 46 piikkinen takaratas.
rata oli tutun muotoinen joten oli helppo ajaa.
ensimmäisessä erässä 2p kun sisällä oleva pääsi edelle.
toisessa erässä 2p
kolmannessa erässä sain startin ulkoradalta joten 3p
neljäs erä tuli jotain häikkää joten pyörä hyytyi startissa. 0p
viides erä sama juttu. 0p
Nyt kotiin vikinglinellä.
Eskilstuna
eskilstunassa sunnuntaina oli kotikisa.
pisteet: 3,2,1,0,0
Ensimmäinen erä starttasi mainiosti erävoitolla.
Toisessa erässä jäin startissa kakkoseksi niin ei siitä lopputulos muuttunut.
kolmas erä jäin startissa kolmoseks eikä se lopputulos yleensä muutu.
neljäs erä heti startissa hyppäs pystyt ja selälle, ei paljoo muuta sanottavaa
Finaalin aika kaasu pohjaa ja räks kiertokanki poikki,lohko halki, mäntä rikki ,kansi rikki.
eskilstunan rata on vaikea ja liukas ja silloin satoi myös paljon.
Kolmas sarjamatsi ajettu.
Tänään ajettiin mariestadissa hyvä kisa.
Kilpailu mielessä en sanoisi kisaa mitenkään hyväksi, koska oli liian suuri takaratas. Rata oli aika pitkä niin ei päässyt tarpeeksi kovaa suorilla. Rata oli todella helppo ja pyöreä. Välitysten takia tuli vain 2pistettä 0,1,1,0,0 vikassa erässä starttasin ritsoihin. No nyt mennään eskilstuunaan ja huomenna toinen kisa.
Nokka kohti vikinglinen satamaa!
Huomenna ja ylihuomenna on sarjamatsi
(mariestad) (Eskilstuna)
ne olisi tämän kesän kolmas ja neljäs kisa.
Toivotaan enemmän pisteitä kun viime kisoissa.
Päivittelen illalla laivassa tai huomenna lisää.
Ensimmäiset kisat alta pois!
Vetlandan ja västervikin ungdomsserien kisat ajettu
Vetlanda: Vetlandan rata oli pyöreä ja loiva. Siinä mielissä helppo mutta ajo oli raskasta pitkien kurvien takia.
pisteitä tuli minulla 6 (1,0,1,1,3)
Västervik: Västervikin rata oli lyhyt ja tiukka päinen. Siellä pini virhe voi johtaa idoon pulaan, Mutta se ei ollut niin raskas ajettava lyhyiden kurvien takia. Pisteitä tuli 5 (0,2,2,0,1)
Nyt suunnataan nokka kohti tukholman satamaa.
Ensimmäiset kisat lähestyvät!
Felix suuntaa vikinglinen satamaan, jolla matkustamme Ruotsiin ensimmäisiin Ungdomsserien kisoihin lauantaina ja sunnuntaina!
SGP4
Huhut kertovat, että osallistumme SGP-4 maailmanmestaruusotteluun! Sgp-4 on speedway grand prix neljännen luokan speedway kilpailu jossa Felix:illä on maa paikka.